reklama

Výkaly v sáčku, mesto v odpadkoch, odpadky v prírode

Kým sme my ostatní sedeli za počítačmi a pred televízormi, naše decká sa vybrali očistiť kus nášho mesta. A že si ruky zašpinili riadne, vravia aj tieto fotky:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ladino, náš dobrovoľník píše o tom, aké to bolo:

"Je prázdninová sobota a ja vstávam o 9:00. Neuveriteľné. Tento hriech však napravím už o 10:00, kedy sa stretávam s Vladkou a babami zo Zelenej Hliadky. Zoznámili sme sa. Teda zoznámili sme sa už na Facebooku, kde sme si napísali po tom, ako sme videli, že baby chystajú takúto akciu. Ale teraz sme sa tak ozajstne. Rozdali sme si vrecia, rukavice a takú super srandu – kliešte na odpad. Mišo ako vždy meškal, takže sme začali bez neho.

Keď som si pozeral Facebok event, netušil som, koľko bude práce s upratovaním kúska zelene. Verte, či nie, bolo. Vedel som, že odpadky často končia tam, kde nemajú. Ale nikdy, naozaj nikdy, by som nepovedal, že nájdem paštéku, majonézu alebo ľudské výkaly v sáčku... Nuž, môj životopis bude skutočne zaujímavé čítanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem toho sme naplnili sedem veľkých vriec sklenými fľašami, plastovými fľašami, plechovkami, alobalom, papierom, sáčkami a rôznym iným odpadom. Za tri hodiny sme dokázali upratať lúku o veľkosti futbalového ihriska a dva lesíky - na najväčšom slnku, v kúpeli potu a pri vyberaných arómach. Poštípali ma tri komáre a minul som celodennú energiu.

Spoznal som ale troch super ľudí, pomohol som životnému prostrediu a užil som si kopec srandy. Ak sa ma niekto nabudúce spýta, prečo chodím do ICM, tak môžem začať jednou prázdninovou sobotou, ktorú som nepresedel pri počítači."

Všetky fotky nájdete na našom Facebooku. A viete čo? Zelená hliadka Topoľčany si zaslúži jeden obrovský lajk za to, že vyvinula takúto iniciatívu. A za to, že nás zobrali so sebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Páči sa vám uprataný Drik, Topoľčanci? Čo na to hovoríte? Napíšte nám do diskusie.

ICM Topoľčany

ICM Topoľčany

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mimovládna organizácia/zážitková agentúra/dobrovoľnícka základňa. Píše za nás Braňo. facebook.com/icmtopolcany twitter.com/ICMTopolcany Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu